Το ποσοστό των κατατάξεων των πτυχιούχων ΑΕΙ, Τ.Ε.Ι. ή ισοτίμων προς αυτά, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., της Ελλάδος ή του εξωτερικού (αναγνωρισμένα από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.), καθώς και των κατόχων πτυχίων ανώτερων σχολών υπερδιετούς και διετούς κύκλου σπουδών ορίζεται σε ποσοστό 12% επί του αριθμού των εισακτέων κάθε ακαδημαϊκού έτους.

Εξεταζόμενα μαθήματα:

1. Γλώσσα Προγραμματισμού "C" 

2. Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών 

3. Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός 

 

Οι επιτυχόντες κατατάσσονται στο Α΄ εξάμηνο και απαλλάσσονται από τα ανωτέρω μαθήματα

Υποβολή Αιτήσεων 

Οι αιτήσεις υποβάλλονται από 1-15 Νοεμβρίου μετά από σχετική ανακοίνωση του Τμήματος.

Δικαιολογητικά

 • Αντίγραφο πτυχίου ή πιστοποιητικό περάτωσης σπουδών (για όσους δεν έχουν ακόμη ορκισθεί). Προκειμένου για πτυχιούχους εξωτερικού συνυποβάλλεται και βεβαίωση ισοτιμίας του τίτλου σπουδών τους από τον (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.) ή από το όργανο που έχει την αρμοδιότητα αναγνώρισης του τίτλου σπουδών.

• Φωτοτυπία Ταυτότητας ή Διαβατηρίου. 

Χρόνος διενέργειας των εξετάσεων

Οι κατατακτήριες θα διενεργηθούν κατά το διάστημα από 1 έως 20 Δεκεμβρίου. Το πρόγραμμα  θα ανακοινωθεί τουλάχιστον 10 ημέρες πριν την έναρξη εξέτασης του πρώτου μαθήματος.

 

Σχετική Νομοθεσία

ΦΕΚ Β' 1329-2015

ΦΕΚ Β' 3185-2013

Νόμος 4485/2017

Εξεταζόμενα μαθήματα - Ύλη

Γλώσσα Προγραμματισμού "C"

Στόχος του μαθήματος Γλώσσα Προγραμματισμού C είναι η εισαγωγή στο δομημένο προγραμματισμό και τις βασικές αρχές του καθώς και η χρήση της γλώσσα προγραμματισμού C.

  1. Βασικά στοιχεία ενός προγράμματος C
  2. Διαγράμματα Ροής Προγράμματος
  3. Τύποι δεδομένων, μεταβλητές, τελεστές και εκφράσεις
  • Τύποι, δηλώσεις και αρχικοποίηση μεταβλητών
  • Σύνθετοι τύποι δεδομένων
  1. Εντολές ελέγχου ροής
  • Εντολές if, if…else, for, while, do, κλπ.
  1. Συναρτήσεις – Αναδρομή
  2. Πίνακες (Arrays)
  • Μονοδιάστατοι και πολυδιάστατοι πίνακες – Διαχείριση
  1. Αλφαριθμητικά (Strings)
  • Χρήση, κατασκευή και διαχείριση αλφαριθμητικών
  1. Δείκτες – Μεταβίβαση Μεταβλητών με Αναφορά και Τιμή – Συνδεδεμένες Λίστες
  2. Μορφοποιημένη είσοδος/έξοδος- Αμυντικός προγραμματισμός
  3. Διαχείριση Αρχείων

    ΒΙΒΛΙΑ

  • Deitel H.M& Deitel P.J. (2003): C Προγραμματισμός (μεταφρασμένο), Εκδόσεις Μ. Γκιούρδας.
  • Schildt H. (2001): Οδηγός της C, Έκδοση 3η (μεταφρασμένο), Εκδόσεις Μ. Γκιούρδας.
  • Γ. Σ. Τσελίκης - Ν. Δ. Τσελίκας (B' Έκδοση, 2012) C: από τη Θεωρία στην Εφαρμογή

 

Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών

Στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση με τη δυαδική λογική, τις βασικές μεθόδους και διαδικασίες σχεδίασης ψηφιακών κυκλωμάτων καθώς και με τα βασικά χαρακτηριστικά και οργάνωση των δομικών μονάδων ενός Υπολογιστικού Συστήματος

  1. Αριθμητικά Συστήματα: Δυαδικό, Οκταδικό, Δεκαεξαδικό, Μετατροπές μεταξύ Συστημάτων.
  2. Πράξεις στο Δυαδικό Σύστημα, Χρήση Συμπληρωμάτων.           
  3. Λογικές Πύλες. Άλγεβρα Boole (Αξιώματα – Λογικές Πράξεις – Βασικά Θεωρήματα).
  4. Συναρτήσεις Ελαχίστου και Μεγίστου Όρου, Κανονική Παράσταση Συνάρτησης      
  5. Πίνακες Αληθείας, Χάρτες Karnaugh για απλοποίηση λογικών παραστάσεων.
  6. Σύνθετα Λογικά Κυκλώματα (Αθροιστές – Συγκριτές – Πολυπλέκτες – Κωδικοποιητές – Αποκωδικοποιητές)
  7. Σύγχρονα Ακολουθιακά Κυκλώματα . Flip – Flops (D, T, RS και JK-type). Σχεδίαση Μετρητών – Καταχωρητών - Καταχωρητών Ολίσθησης.
  8. Διαδικασία Σχεδίασης και Ανάλυσης Σύγχρονων Ακολουθιακών Kυκλωμάτων.
  9. Δομή Οργάνωση και Λειτουργία Υπολογιστών
  10. Von Neumann Αρχιτεκτονική. Μορφές Αναπαράστασης Δεδομένων (Σταθερή και Κινητή Υποδιαστολή)
  11. Δομή και Χαρακτηριστικά Ομάδων Εντολών
  12. Οργάνωση και Λειτουργία Κεντρικής Μονάδας Επεξεργασίας.
  13. Μονάδα Ελέγχου.
  14. Ιεραρχία Μνήμης, Διασύνδεση Μνήμης με την Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας.
  15. Ιδεατή Μνήμη, Σελιδοποίηση, Τμηματοποίηση.
  16. Κρυφή Μνήμη, Τεχνικές Οργάνωσης Κρυφής Μνήμης

ΒΙΒΛΙΑ

  1. Ψηφιακή Σχεδίαση,  M. Mano,  Α. Παπασωτηρίου και ΣΙΑ Ο.Ε.
  2. Οργάνωση και Σχεδίαση Υπολογιστών, Τόμος Α,  D. Patterson, J. Hennessy, Εκδόσεις Κλειδάριθμος Ε.Π.Ε

 

Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός

Στόχος του μαθήματος είναι η κατανόηση των βασικών αρχών της αντικειμενοστρεφούς τεχνολογίας, η σε βάθος γνώση μιας αντικειμενοστρεφούς γλώσσας προγραμματισμού (Java), η εξοικείωση με τη χρήση της και η συνειδητοποίηση των προβλημάτων που δημιουργούνται κατά την ανάπτυξη δικτυoκεντρικών συστημάτων με αντικειμενοστρεφή τρόπο.

  1. Εισαγωγή στην Αντικειμενοστρεφή Τεχνολογία
  2. Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός και Βασικά Θέματα Μοντελοποίησης
  3. Εισαγωγή στη Γλώσσα Προγραμματισμού Java
  4. Διαδικασία Ανάπτυξης Προγράμματος σε Java
  5. Κλάση – Αντικείμενο
  6. Μέθοδοι
  7. Τύποι Δεδομένων
  8. Τελεστές
  9. Εντολές Ελέγχου Ροής
  10. Πίνακες
  11. Βασική Βιβλιοθήκη της Java
  12. Κληρονομικότητα
  13. Πολυμορφισμός

 

ΒΙΒΛΙΑ

  1. Paul Deitel, Harvey Deitel, Java Προγραμματισμός, 8η έκδοση, Εκδόσεις Μ. Γκιούρδας"

 

 

Παρέχουμε

Ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα που εξασφαλίζουν στους υποψηφίους άρτια προετοιμασία και εγγύηση για άριστα αποτελέσματα.

  • μεθοδική προσέγγιση εξεταζόμενων θεματικών ενοτήτων
  • συνοπτικές, πλήρης και εύληπτες σημειώσεις καθώς και σχεδιαγράμματα ύλης
  • εργασίες
  • προσομοίωση εξετάσεων, τεστ
  • συστηματική προσέγγιση θεμάτων
  • Ευέλικτα τμήματα – προσωπική επαφή και υποστήριξη των υποψηφίων από τους καθηγητές.

Οι καθηγητές μας είναι διακεκριμένοι επιστήμονες, διαθέτουν μεγάλη διδακτική εμπειρία

Η ποιότητα των διδασκόντων σε συνδυασμό με τις μεθόδους διδασκαλίας έχουν ως αποτέλεσμα τα υψηλότατα επί σειρά ετών ποσοστά επιτυχίας.

Όλα τα παραπάνω μας κάνουν να αισιοδοξούμε και να εγγυηθούμε προετοιμασία αξιώσεων.