Το φροντιστήριό μας έχει μεγάλη εμπειρία στις κατατακτήριες εξετάσεις από το 1998 με σημαντικό αριθμό επιτυχιών.

 

Το ποσοστό των κατατάξεων των πτυχιούχων ΑΕΙ, ΤΕΙ, ή ισότιμων προς αυτά, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε, της Ελλάδος ή του   εξωτερικού (αναγνωρισμένα από τον ∆.Ο.Α.Τ.Α.Π.) καθώς  και  των  κατόχων πτυχίων  ανωτέρων σχολών υπερδιετούς και διετούς κύκλου σπουδών ορίζεται σε ποσοστό 12% επί του αριθμού των εισακτέων.

Εξεταζόμενα μαθήματα 

α. Μαθηματικά

β. Νεοελληνική Γλώσσα και Παιδική Λογοτεχνία

γ. Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής

Εξεταζόμενη ύλη

Α. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

- Στοιχεία Ευκλείδειας Γεωμετρίας:
(i) από το σχολικό εγχειρίδιο (Υπ. Παιδείας,  Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής , Ι.Τ.Υ.Ε. «Διόφαντος») Ευκλείδεια Γεωμετρία Α' τεύχος τα κεφάλαια 2-6.
(ii) από το σχολικό εγχειρίδιο (Υπ. Παιδείας,  Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής , Ι.Τ.Υ.Ε. «Διόφαντος») Ευκλείδεια Γεωμετρία B' τεύχος τα κεφάλαια 7-11.

- Στοιχεία Άλγεβρας:
(i) από το σχολικό εγχειρίδιο (Υπ. Παιδείας,  Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής , Ι.Τ.Υ.Ε. «Διόφαντος») Άλγεβρα και Στοιχεία Πιθανοτήτων Α' τάξης Γενικού Λυκείου τα κεφάλαια 1-7.
(ii) από το σχολικό εγχειρίδιο (Υπ. Παιδείας,  Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής , Ι.Τ.Υ.Ε. «Διόφαντος») Άλγεβρα Β' Γενικού Λυκείου τα κεφάλαια 1-5.

Β. ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

Α΄ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

Περιγραφή της Νέας Ελληνικής γλώσσας: Ζητήματα φωνολογίας, μορφολογίας και σύνταξης. Ζητήματα χρήσης της Νέας Ελληνικής Γλώσσας. Αλφάβητο και προφορά, το γραφικό σύστημα, το ουσιαστικό και η ονοματική φράση, αντωνυμίες και προσδιοριστές, το ρήμα και η ρηματική φράση, το επίρρημα και η επιρρηματική φράση, η πρόθεση και η προθετική φράση, σύνδεσμοι και μόρια, η πρόταση, παραγωγή και σύνθεση.

Ενδεικτική βιβλιογραφία

Holton David, Peter Mackridge & Ειρήνη Φιλιππάκη-Warburton. 2007. Βασική Γραμματική της σύγχρονης Ελληνικής Γλώσσας. Αθήνα: Πατάκη

Holton David, Peter Mackridge & Ειρήνη Φιλιππάκη-Warburton. 1999. Γραμματική της Ελληνικής Γλώσσας. Αθήνα: Πατάκη.

Ιορδανίδου, Άννα (επιμ.). 2000. Οδηγός της Νεοελληνικής Γλώσσας. Τόμος Α΄ & Β΄. Αθήνα: Εκδ. Πατάκη.

Αναγνωστοπούλου Ι. & Λ. Μπουσούνη-Γκέσουρα. 2005. Το λέμε σωστά; Το γράφουμε σωστά; Αθήνα, Μεταίχμιο.

Β΄ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

Θεωρητικό μέρος
Ορισμός και Ιστορία της Ευρωπαϊκής Παιδικής Λογοτεχνίας. Οι κλασικοί της Ευρωπαϊκής Παιδικής Λογοτεχνίας  (L. Caroll, D. D. Defoe). Παιδικό βιβλίο και αρχαιότητα. Οι μορφές λογοκρισίας στην Παιδική Λογοτεχνία. Σχέσεις λογοτεχνίας παιδιών και λογοτεχνίας ενηλίκων. Παιδική Λογοτεχνία, διασκευή και διακειμενικότητητα. Το λαϊκό παραμύθι και οι αναγνώσεις του. Η εικονογράφηση των βιβλίων Παιδικής Λογοτεχνίας.
Κείμενα
Π. Δέλτα, Το παραμύθι χωρίς όνομα
Ζ. Σαρή, Νινέτ
Α. Ζέη, Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου
Ευγ. Τριβιζάς, Η τελευταία μαύρη γάτα
Ε. Αλεξίου, Γ΄ Χριστιανικόν Παρθεναγωγείον
 

Ενδεικτική βιβλιογραφία

Ασωνίτης, Π. (2001). Η εικονογράφηση στο βιβλίο της παιδικής λογοτεχνίας, Καστανιώτης, Αθήνα.
Βασιλούδη Β. (2021). Ο Συλλέκτης. Έξι διηγήματα για έναν κακό λύκο ή πραγματεία για την πολυπρισματική προσέγγιση της αλήθειας;. ΚΕΙΜΕΝΑ για την έρευνα, τη θεωρία, την κριτική και τη διδακτική της Παιδικής και Εφηβικής Λογοτεχνίας. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.kei.2021.797
Βασιλούδη Β. (2022). Η Μόνα Λίζα του Leonardo Da Vinci στα σαλόνια των διασκευών για παιδιά. ΚΕΙΜΕΝΑ για την έρευνα, τη θεωρία, την κριτική και τη διδακτική της Παιδικής και Εφηβικής Λογοτεχνίας. https://doi.org/10.26253/heal.uth.ojs.kei.2022.983 
Ζερβού Αλ. (1999). Λογοκρισία και αντιστάσεις στα κείμενα των παιδικών μας χρόνων, δ΄ έκδοση, Οδυσσέας, Αθήνα.
Ζερβού Αλεξ. (2004). Στη χώρα των θαυμάτων, ε΄ έκδοση, Πατάκης, Αθήνα.
Ζερβού Αλεξ., «Ελληνική αρχαιότητα, μύθος και κλασικό παιδικό βιβλίο», Κείμενα 4, https://journals.lib.uth.gr/index.php/keimena/ (με αναζήτηση στο αρχείο τευχών).
Ζερβού Αλεξ., «Eυγένιος ο παρωδός, της εποχής μας κληρωτός, ή οι περιπέτειες των λέξεων και των κειμένων», Κείμενα 6, https://journals.lib.uth.gr/index.php/keimena/ (με αναζήτηση στο αρχείο τευχών).
Ζερβού, Αλεξ., «Για την Πατρίδα» στον «Μεγάλο Περίπατο του Πέτρου». Αποσπάσματα από το έργο της Πηνελόπης Δέλτα μέσα στο κείμενο της Άλκης Ζέη. Διαβάζω 300, 89-95.
Νικολουδάκη-Σουρή Ελπ. (2000). «Η διδασκαλία του μυθιστορήματος: Θεωρητικές προϋποθέσεις και ένα παράδειγμα ανάγνωσης (Έλλης Αλεξίου Γ΄ Χριστιανικόν Παρθεναγωγείον), Επιστήμες της Αγωγής (πρώην Σχολείο και Ζωή), 1-3, έκδ. Πανεπιστήμιο Κρήτης, 127-145.
Νικολουδάκη-Σουρή Ελπ., «Φίλιππου Μανδηλαρά, Ο Ολυμπιονίκης που έβλεπε τα ψάρια να περνούν: μια ιστορία της ελληνικής αρχαιότητας στην επικαιρότητα των Ολυμπιακών Αγώνων», Κείμενα 4, https://journals.lib.uth.gr/index.php/keimena/ (με αναζήτηση στο αρχείο τευχών).
Νικολουδάκη-Σουρή Ελπ. (2003). Η ανάγνωση των παραμυθιών, Της Κρήτης ... Αφηγηματολογικές Προσεγγίσεις, Δημοτική Βιβλιοθήκη «Γ.Ν. Δουνδουλάκης», Δήμος Αχαρνών, 211-220.
 

Γ. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Πεδίο έρευνας της Παιδαγωγικής Επιστήμης (ΠΕ). Κλάδοι της Π.Ε. Βασικές έννοιες: Αγωγή, εκπαίδευση, διδασκαλία, μάθηση κ.λπ. Επισκόπηση της Π.Ε και η σχέση της με τις άλλες επιστήμες. Οι δυνατότητες και τα όρια της αγωγής. Το παιδαγωγικό ζεύγος: Δάσκαλος-Μαθητής. Δάσκαλος: ιδεαλιστικές απόψεις και τυπολογίες, ρεαλιστικές  απόψεις και προβλήματα. Μαθητής: προβλήματα σχολικής ένταξης και προσαρμογής. Οι σχέσεις δασκάλου-μαθητή. Σύγχρονα προβλήματα και παιδαγωγική επιστήμη. Εναλλακτικά εκπαιδευτικά συστήματα.

Eνδεικτική Βιβλιογραφία

Mialaret G., Περί Παιδαγωγικής και εκπαίδευσης (επιμ. Π. Καλογιαννάκη, Κ. Καρράς), Αθήνα, εκδόσεις Gutenberg, 2011.
Mialaret G., Επιστήμες της Εκπαίδευσης: η διαμόρφωση και η εξέλιξη ενός επιστημονικού πεδίου, μτφρ. Δ. Καρακατσάνη, Αθήνα, Μεταίχμιο, 2008.
Ματσαγγούρας Ηλ., (με συμμετοχή Γ. Χατζηδήμου), Εισαγωγή στις Επιστήμες της Παιδαγωγικής, Εναλλακτικές Προσεγγίσεις, Διδακτικές Προεκτάσεις, Αθήνα, Εκδόσεις Gutenberg,2009.
Καρράς Κ, Wolhuter C.C. (επιμ.), Συστήματα Εκπαίδευσης επιμόρφωσης και μετεκπαίδευσης των εκπαιδευτικών στο σύγχρονο κόσμο, Αθήνα, Εκδ. Gutenberg, 2015.
Καρράς Κ., Η Παιδαγωγική Επιστήμη άλλοτε και τώρα, Αθήνα, Εκδ. Gutenberg, 2014.
Κρίβας Σπ. Παιδαγωγική Επιστήμη: Βασική Θεματική, Αθήνα, Εκδ. Gutenberg, 2007.
Πυργιωτάκης Ι. Ε., Εισαγωγή στην Παιδαγωγική Επιστήμη, Ελληνικά Γράμματα, 1999.

Δικαιολογητικά 

α) Αντίγραφο πτυχίου ή πιστοποιητικό περάτωσης σπουδών. Προκειμένου για πτυχιούχους εξωτερικού συνυποβάλλεται και βεβαίωση ισοτιμίας του τίτλου σπουδών τους από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π  

Β) Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας

Αιτήσεις

από 1-15 Νοεμβρίου ύστερα από ανακοίνωση από τη γραμματεία του τμήματος.

Χρόνος διεξαγωγής  εξετάσεων

από 1-20 Δεκεμβρίου θα εκδοθεί ανακοίνωση τουλάχιστον 10 μέρες πριν την διεξαγωγή της εξέτασης

 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ

Παρέχουμε

Ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα που εξασφαλίζουν στους υποψηφίους άρτια προετοιμασία και εγγύηση για άριστα αποτελέσματα.

  • μεθοδική προσέγγιση εξεταζόμενων θεματικών ενοτήτων
  • συνοπτικές, πλήρης και εύληπτες σημειώσεις καθώς και σχεδιαγράμματα ύλης
  • εργασίες/ασκήσεις
  • προσομοίωση εξετάσεων, τεστ
  • συστηματική προσέγγιση επίκαιρων θεμάτων
  • προσωπική επαφή και υποστήριξη των υποψηφίων από τους καθηγητές.

Οι καθηγητές μας είναι διακεκριμένοι επιστήμονες με πλούσια διδακτική εμπειρία

Η ποιότητα των διδασκόντων σε συνδυασμό με τις μεθόδους διδασκαλίας έχουν ως αποτέλεσμα τα υψηλότατα επί σειρά ετών ποσοστά επιτυχίας.

Όλα τα παραπάνω μας κάνουν να αισιοδοξούμε και να εγγυηθούμε προετοιμασία με αξιώσεις.

 

Σχετική Νομοθεσία

ΦΕΚ Β' 1329-2015

ΦΕΚ 3185/2013