Το φροντιστήριό μας έχει μεγάλη εμπειρία στις κατατακτήριες εξετάσεις από το 1998 με σημαντικό αριθμό επιτυχιών.

 

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

(ακαδημαϊκό έτος 2024-2025)

Δικαίωμα συμμετοχής στις εξετάσεις έχουν οι:

πτυχιούχοι ΑΕΙ (κατατάσσονται στο Γ΄ εξάμηνο σπουδών), 

πτυχιούχοι ΤΕΙ, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε κατατάσσονται στο Α΄ εξάμηνο σπουδών)

πτυχιούχοι Ανώτερων Σχολών υπερδιετούς κύκλου (κατατάσσονται στο Α΄ εξάμηνο σπουδών)

πτυχιούχοι πρώην Παιδαγωγικών Ακαδημιών και Σχολών Νηπιαγωγών (κατατάσσονται στο Α΄ εξάμηνο σπουδών)   

Εξεταζόμενα μαθήματα  

  • Εισαγωγή στην Παιδαγωγική

Α. Εισαγωγή στην Παιδαγωγική

Θεματικές περιοχές
• Αποσαφήνιση εννοιών, αντικείμενο, κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης
• Θεωρητική θεμελίωση της Παιδαγωγικής Επιστήμης
• Ιδεώδη και σκοποί της Αγωγής: Παραδείγματα
• Ιστορική εξέλιξη τής Παιδαγωγικής Επιστήμης
• Επιστημολογικά «παραδείγματα»
• Φορείς κοινωνικοποίησης, θεσμοί και δομές που παρέχουν αγωγή και εκπαίδευση
• Οι λειτουργίες του σχολείου
• Η παιδαγωγική σχέση
• Σύγχρονα ζητήματα στην Παιδαγωγική Επιστήμη
• Τα στα δια σχεδιασμού και οι μέθοδοι έρευνας στην Παιδαγωγική Επιστήμη (ποσοτικές και
ποιοτικές)

Ενδεικτική βιβλιογραφία

Α) Ξωχέλλης, Π. (2015). Εισαγωγή στην Παιδαγωγική. Θεμελιώδη προβλήματα της Παιδαγωγικής Επιστήμης (8η έκδοση). Θεσσαλονίκη: Αδελφοί Κυριακίδη

Β) Πυργιωτάκης, Ι. (1999). Εισαγωγή στην Παιδαγωγική Επιστήμη. Αθήνα: Πεδίο 

Γ) Lightfoot, Cole, M. & Cole, S. (2014). Η ανάπτυξη των παιδιών. Αθήνα: Δαρδανός. Δ) Creswell,J. (2016). Η έρευνα στην εκπαίδευση: Σχεδιασμός, διεξαγωγή και αξιολόγηση ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας. Εκδόσεις Ιων.

Δ) Τζιφόπουλος, Μ. (2019). Προσεγγίζοντας την Παιδαγωγική ως Επιστήμη της Αγωγής και της
Εκπαίδευσης: Πορεία, προβληματισμοί, αναστοχασμοί. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Ζυγός.
Ε) Creswell, J. (2016). Η έρευνα στην εκπαίδευση: Σχεδιασμός, διεξαγωγή και αξιολόγηση της
ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας. Χ. Τσορμπατζουδής (επιμ.). Αθήνα: Εκδόσεις Ιων.

 

Β. Μαθηματικά

Θεματικές περιοχές

- Η έννοια του συνόλου για τον προσδιορισμό του αριθμού και των πράξεων

- Καρτεσιανό γινόμενο και γραφικές παραστάσεις

- Διμελείς σχέσεις, σχέση ισοδυναμίας και διάταξης, κλάσεις ισοδυναμίας

- Ταξινόμηση, επιλογή και διάταξη

- Συνάρτηση και είδη συναρτήσεων

- Πληθάριθμος συνόλου και φυσικοί αριθμοί

- Πράξεις στα σύνολα και ιδιότητες των πράξεων

- Δεκαδικό και άλλα συστήματα αρίθμησης

- Διαιρετότητα, κριτήρια διαιρετότητας, Ευκλείδεια διαίρεση

- Επίλυση προβλημάτων - Νοεροί υπολογισμοί και στρατηγικές

- Εκτίμηση και διάφορα είδη εκτίμησης

- Δυσκολίες στη μάθηση-διδασκαλία των ρητών αριθμών

- Διδασκαλία κλασμάτων και δεκαδικών αριθμών με κατανόηση

Ενδεικτική βιβλιογραφία

Α) Λεμονίδης, Χ. (2000). Στοιχεία αριθμητικής και θεωρίας αριθμών για το δάσκαλο. Αθήνα. Πατάκης.

Β) Λεμονίδης, Χ. (2017). Στην τροχιά των ρητών. Εκδόσεις Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη.

 

2.3 Ελληνική Γλώσσα

• Σχέση της Κοινής Νέας Ελληνικής με την καθαρεύουσα και τη δημοτική.

 • Επίπεδα γλωσσικής ανάλυσης

• Η θέση του το νου στην ελληνική

• Το μονοτονικό σύστημα

• Πάθη φθόγγων

• Άρθρα και αντωνυμίες

• Κλίση ουσιαστικών, επιθέτων, μετοχών

• Λειτουργίες των πτώσεων

• Λόγιες δοτικές

• Ρηματικοί χρόνοι: σχηματισμός, σημασία

• Ρηματική όψη (προϊόν ενέργειας)

• Δυνητική / πιθανολογική οριστική

• Ανώμαλα ρήματα

• Παθητικοποίηση με έμφαση στα αποθετικά ρήματα

• Ενεργητικές μετοχές – λόγιες ενεργητικές μετοχές

• Παθητικές μετοχές με αναδιπλασιασμό  ή / και αύξηση

• Επιρρήματα: παραγωγή και λειτουργία τους

• Προτάσεις: υποθετικές, ευχετικές, συγκριτικές, ειδικές, βουλητικές, πλάγιες ερωτηματικές

Ενδεικτική βιβλιογραφία

- Κλαίρης, Χ., Μπαμπινιώτης, Γ. 2011. Γραμματική της νέας ελληνικής. Δομολειτουργική -

επικοινωνιακή. Εκδόσεις: Κέντρο Λεξικολογίας.

- Παυλίδου, Θεοδοσία – Σούλα. 2008. Επίπεδα γλωσσικής ανάλυσης. Ινστιτούτο Νεοελληνικών

Σπουδών/Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη.

 

Δικαιολογητικά - Αιτήσεις

1 Αίτηση συμμετοχής

2 Αντίγραφο πτυχίου ή πιστοποιητικό περάτωσης σπουδών. Προκειμένου για πτυχιούχους εξωτερικού συνυποβάλλεται και βεβαίωση ισοτιμίας του τίτλου σπουδών τους από τον (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π) ή από το όργανο που έχει την αρμοδιότητα αναγνώρισης του τίτλου σπουδών.

Αιτήσεις θα γίνονται δεκτές από 1-15 Νοεμβρίου μετά από ανακοίνωση του τμήματος.

Χρόνος διεξαγωγής εξετάσεων

Οι εξετάσεις θα διενεργηθούν από 1-20 Δεκεμβρίου ύστερα από σχετική ανακοίνωση.

 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ

Παρέχουμε

Ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα που εξασφαλίζουν στους υποψηφίους άρτια προετοιμασία και εγγύηση για άριστα αποτελέσματα.

  • μεθοδική προσέγγιση εξεταζόμενων θεματικών ενοτήτων
  • συνοπτικές, πλήρης και εύληπτες σημειώσεις καθώς και σχεδιαγράμματα ύλης
  • εργασίες/ασκήσεις
  • προσομοίωση εξετάσεων, τεστ
  • συστηματική προσέγγιση επίκαιρων θεμάτων
  • προσωπική επαφή και υποστήριξη των υποψηφίων από τους καθηγητές.

Οι καθηγητές μας είναι διακεκριμένοι επιστήμονες με πλούσια διδακτική εμπειρία

Η ποιότητα των διδασκόντων σε συνδυασμό με τις μεθόδους διδασκαλίας έχουν ως αποτέλεσμα τα υψηλότατα επί σειρά ετών ποσοστά επιτυχίας.

Όλα τα παραπάνω μας κάνουν να αισιοδοξούμε και να εγγυηθούμε προετοιμασία με αξιώσεις.

 

Ανακοίνωση Κατατακτηρίων Παιδαγωγικού Φλώρινας 2021-2022

Σχετική Νομοθεσία

ΦΕΚ Β' 1329-2015

ΦΕΚ 3185/2013