Το φροντιστήριό μας έχει μεγάλη εμπειρία στις κατατακτήριες εξετάσεις από το 1998 με σημαντικό αριθμό επιτυχιών.

Για το Ακαδ. έτος 2024-2025

Το ποσοστό των κατατάξεων των πτυχιούχων ΑΕΙ, ΤΕΙ, ή ισότιμων προς αυτά, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε, της Ελλάδος ή του   εξωτερικού (αναγνωρισμένα από τον ∆.Ο.Α.Τ.Α.Π.) καθώς  και  των  κατόχων πτυχίων  ανωτέρων σχολών υπερδιετούς και διετούς κύκλου σπουδών ορίζεται σε ποσοστό 12% επί του αριθμού των εισακτέων.

Η επιλογή των υποψηφίων για κατάταξη πτυχιούχων γίνεται αποκλειστικά με κατατακτήριες εξετάσεις με θέματα ανάπτυξης στα εξής 3 μαθήματα:

Εξεταζόμενα μαθήματα 

  • Παιδαγωγική

  • Ψυχολογία

  • Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης

Η εξεταζόμενη  ύλη:

Παιδαγωγική

Οριοθέτηση της Παιδαγωγικής επιστήμης
Κριτική Παιδαγωγική
Πολυπολιτισμική, Αντιρατσιστική και Διαπολιτισμική εκπαίδευση
Μέθοδοι και μορφές διδασκαλίας
Αξιολόγηση του μαθητή
Αναλυτικά προγράμματα

Ενδεικτική βιβλιογραφία
Bertrand, Y. (2009). Σύγχρονες Εκπαιδευτικές Θεωρίες. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Γρόλλιος, Γ. & Γούναρη, Π. (2016). Απελευθερωτική και Κριτική Παιδαγωγική στην Ελλάδα. Διαδρομές και Προοπτική. Αθήνα: Gutenberg.
Καψάλης, Α. & Νημά, Ε. (2015). Σύγχρονη Διδακτική. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη.
Κωνσταντίνου, Χ. (2007). Η Αξιολόγηση της Επίδοσης του Μαθητή ως Παιδαγωγική Λογική και Σχολική Πρακτική. Αθήνα: Gutenberg.
Meirieu, P. (2021). Παιδαγωγική: Από τους Κοινούς Τόπους στις Έννοιες Κλειδιά. Αθήνα: Εύμαρος.
Πυργιωτάκης, Ι. (2011). Εισαγωγή στην Παιδαγωγική. Αθήνα: Πεδίο.
Τσιάκαλος, Γ. (2011). Οδηγός Αντιρατσιστικής Εκπαίδευσης. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο.
Freire, P. (2009). Δέκα επιστολές προς Εκείνους που Τολμούν να Διδάσκουν. Θεσσαλονίκη: Επίκεντρο.
Χατζηγεωργίου, Γ. (2012). Γνώθι το Curriculum. Αθήνα: Διάδραση

Ψυχολογία

Θεωρητικές προσεγγίσεις για την ερμηνεία και την κατανόηση της ανθρώπινης ανάπτυξης
Ψυχοκοινωνικά πλαίσια της ανάπτυξης (πχ, οικογένεια, ΜΜΕ, σχολείο)
Βασικές θεωρίες μάθησης

Ενδεικτική βιβλιογραφία
Sheila Cole, Michael Cole, Cynthia Lightfoot (2022).) Η Ανάπτυξη των Παιδιών.
Γενική Επιστημονική Επιμέλεια. Ζωή Μπαμπλέκου. Εκδόσεις Gutenberg.
Watermeyer, B. (2023). Αναπλαισιώνοντας την ψυχολογία του μισαναπηρισμού. Εκδόσεις Γράφημα.
Μαρβάκης, Α. (2014). Στρατηγικές και πρακτικές μάθησης. Εκδόσεις Επίκεντρο.
Ι. Μπίμπου, Α. Στογιαννίδου και συνεργάτες (2006). Πλαίσια Συνεργασίας Ψυχολόγων και Εκπαιδευτικών για την Οικογένεια και το Σχολείο. Εκδόσεις Gutenberg.
Κοντοπούλου, Α. (2007). Παιδί και ψυχοκοινωνικές δυσκολίες. Μια ψυχοδυναμική οπτική. Εκδόσεις Gutenberg

Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης

Η θεωρία του λειτουργισμού για τη σχέση εκπαίδευσης και κοινωνίας
Η μαρξιστική αντίληψη της εκπαίδευσης
Οι βασικές ιδέες της Νέας Κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης
Η μικρο-ερμηνευτική προσέγγιση της εκπαίδευσης
Εκπαίδευση και ιδεολογία
Το φαινόμενο της αντι-σχολικής κουλτούρας
Η θεωρία του πολιτισμικού κεφαλαίου
Γλώσσα και εκπαίδευση
 

Ενδεικτική βιβλιογραφία
Α. Φραγκιουδάκη, Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης. Θεωρίες για την κοινωνική
ανισότητα στο σχολείο. Παπαζήση 1985 Blackleddge & Hunt, Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης. Μεταίχμιο 2000
P. Bourdieu, Η αναπαραγωγή. Στοιχεία για μια θεωρία εκπαιδευτικού συστήματος. Αλεξάνδρεια 2014
Β. Καντζάρα, Εκπαίδευση και Κοινωνία. Ατραπός 2008
P. Willis, Μαθαίνοντας να δουλεύεις. Gutenberg 2012
Ballantine & Hammack, Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, Επίκεντρο, 2015
 

 

Δικαιολογητικά 

α) Αντίγραφο πτυχίου ή πιστοποιητικό περάτωσης σπουδών. ι). Προκειμένου για πτυχιούχους εξωτερικού συνυποβάλλεται και βεβαίωση ισοτιμίας του τίτλου σπουδών τους από το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π  ιι).Προκειμένου για αποφοίτους των Ι.Ε.Κ., καθώς και του Μεταλυκειακού έτους - Τάξης Μαθητείας, συνυποβάλλεται και το Δίπλωμα Επαγγελματικής Ειδικότητας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης επιπέδου πέντε (5) του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων ή ισότιμος τίτλος, συναφούς ειδικότητας με το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. (άρθρο 43, Ν. 4763, Φ.Ε.Κ. 254/21-12-2020 τ. Α’)

Αιτήσεις

από 1-15 Νοεμβρίου 

Διεξαγωγή εξετάσεων

από 1-20 Δεκεμβρίου κατόπιν ανακοίνωσης τουλάχιστον 10 μέρες πριν την διεξαγωγή της εξέτασης

 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ

Παρέχουμε

Ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα που εξασφαλίζουν στους υποψηφίους άρτια προετοιμασία και εγγύηση για άριστα αποτελέσματα.

  • μεθοδική προσέγγιση εξεταζόμενων θεματικών ενοτήτων
  • συνοπτικές, πλήρης και εύληπτες σημειώσεις καθώς και σχεδιαγράμματα ύλης
  • εργασίες/ασκήσεις
  • προσομοίωση εξετάσεων, τεστ
  • συστηματική προσέγγιση επίκαιρων θεμάτων
  • προσωπική επαφή και υποστήριξη των υποψηφίων από τους καθηγητές.

Οι καθηγητές μας είναι διακεκριμένοι επιστήμονες με μεγάλη διδακτική εμπειρία

Η ποιότητα των διδασκόντων σε συνδυασμό με τις μεθόδους διδασκαλίας έχουν ως αποτέλεσμα τα υψηλότατα επί σειρά ετών ποσοστά επιτυχίας.

Όλα τα παραπάνω μας κάνουν να αισιοδοξούμε και να εγγυηθούμε προετοιμασία με αξιώσεις.

 

Ανακοίνωση κατατακτηρίων για το Παιδαγωγικό ΑΠΘ 2021-2022

Σχετική Νομοθεσία

ΦΕΚ Β' 1329-2015

ΦΕΚ 3185/2013