ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ
     Νέα     Προφίλ     Sitemap     Επικοινωνία      
 
ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ   ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ
Bookmark and Share
 
 
Σάββατο, 16 Δεκεμβρίου 2017


ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ - ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ

Τα Πανεπιστημιακά Φροντιστήρια atc προσφέρουν ολοκληρωμένη προετοιμασία για το διαγωνισμό ΑΣΕΠ Εκπαιδευτικών Οικονομολόγων Κλάδος ΠΕ 09.

Έχοντας μαζί μας και Πανεπιστημιακούς καθηγητές, με πολύ μεγάλη εμπειρία στους διαγωνισμούς εκπαιδευτικών πετυχαίνουμε πάντα πολύ υψηλά ποσοστά επιτυχίας.

 

Προκήρυξη διαγωνισμού Εκπαιδευτικών 3Π/2008  ΕΤΟΣ 2008


ΠΡΟΣΟΝΤΑ

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ Κλάδος  ΠΕ 09

ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ

Όσοι ενδιαφέρονται να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό θα πρέπει να έχουν τους ναγραφόμενους   τίτλους σπουδών, ως ακολούθως:

Πτυχίο Οικονομικών Επιστημών (κωδ. 0901) ή Οικονομικής Επιστήμης (κωδ. 0902) ή Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών (κωδ. 0903) ή Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Ανάπτυξης (κωδ. 0904) ή Διεθνών και Ευρωπαϊκών−Οικονομικών και Πολιτικών Σπουδών με κατεύθυνση τις Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Οικονομικές Σπουδές (κωδ. 0905) ή Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (κωδ. 0906) ή Διοίκησης Επιχειρήσεων (κωδ. 0907) ή Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (κωδ. 0908) ή Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής (κωδ. 0909) ή Αστικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης (κωδ. 0910) ή Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης (κωδ. 0911) ή Επιχειρησιακής Έρευνας και Μάρκετινγκ (κωδ. 0912) ή Ναυτιλιακών Σπουδών (κωδ. 0913) ή Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών (κωδ. 0914) ή Στατιστικής (κωδ. 0915) ή Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης (κωδ. 0916)
ή Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών (κωδ. 0917) ή Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (κωδ. 0918) ΑΕΙ Πανεπιστημιακού τομέα της ημεδαπής ή ισότιμο αντίστοιχης ειδικότητας της αλλοδαπής ή Τεχνολογίας και Συστημάτων Παραγωγής (ή Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας, όπως μετονομάστηκε) (κωδ. 0919) ή πτυχίο Δημόσιας Διοίκησης και Διοίκησης Επιχειρήσεων−Διοικητική Επιστήμη (κωδ. 0920) ή Δημόσιας Διοίκησης και Διοίκησης Επιχειρήσεων−Μάρκετινγκ Διοίκησης (κωδ. 0921) ή Δημόσιας Διοίκησης και Διοίκησης Επιχειρήσεων−Λογιστικής (κωδ. 0922) ή Δημόσιας Διοίκησης και Διοίκησης Επιχειρήσεων−Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου της Κύπρου (κωδ. 0923) ή πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών του Ε.Α.Π. (κωδ. 0924).

Ειδικότερα για τα πτυχία της Κύπρου πριν την πλήρη ένταξη της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση (1.5.2004) δεν απαιτείται αντιστοιχία (π.δ. 299/1997 όπως τροποποιήθηκε με το π.δ. 367/2001) ενώ για τα πτυχία τα οποία έχουν χρόνο κτήσης μετά την ένταξή της στην Ευρωπαϊκή Ένωση απαιτείται ισοτιμία και αντιστοιχία.

ΓΕΝΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ
Οι υποψήφιοι πρέπει:

  • Να είναι Έλληνες πολίτες ή πολίτες των κρατών – μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
  • Να έχουν την υγεία και τη φυσική καταλληλότητα που τους επιτρέπουν την εκτέλεση των καθηκόντων της θέσης του κλάδου τους.

¶τομα με έλλειψη φυσικών σωματικών δεξιοτήτων θα υποβληθούν σε ειδικό τρόπο εξέτασης κατά τον ίδιο χρόνο, στα ίδια θέματα και με το ίδιο πρόγραμμα, με το οποίο θα διενεργηθούν οι εξετάσεις των λοιπών υποψηφίων, προσκομίζοντας τα δικαιολογητικά που ορίζονται στο Κεφάλαιο Ε΄.

  • Να μην έχουν κώλυμα διορισμού.
  • Οι άνδρες μέχρι το διορισμό τους να έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις ή να έχουν απαλλαγεί νόμιμα από αυτές.

Ειδικότερα, όσοι περιλαμβάνονται στους πίνακες διοριστέων και δεν έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις, διορίζονται με τους τελευταίους, πριν από τη λήξη ισχύος των πινάκων, διορισμούς και αναλαμβάνουν υπηρεσία αμέσως μετά την ολοκλήρωση των στρατιωτικών τους υποχρεώσεων, με την προϋπόθεση ότι αυτή πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια ισχύος των πινάκων και τουλάχιστον τέσσερις (4) μήνες πριν από τη λήξη του διδακτικού έτους διορισμού τους, άλλως η ανάληψη υπηρεσίας πραγματοποιείται με την έναρξη του επόμενου σχολικού έτους. Σε περίπτωση μη ανάληψης υπηρεσίας, ο διορισμός ανακαλείται.
5. Να κατέχουν τους απαιτούμενους τίτλους σπουδών.

 

ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ

ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ

Κλάδος  ΠΕ 09


ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ
Τα γνωστικά αντικείμενα στα οποία εξετάζονται οι υποψήφιοι κατατάσσονται σε 2 θεματικές ενότητες (πρώτη και δεύτερη).  Η εξέταση διαρκεί τουλάχιστον 4 ώρες.

ΠΡΩΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
Οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν σε ερωτήματα που αναφέρονται στην επόμενη ύλη:

Α. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ
Μικροοικονομική Θεωρία
Ανάλυση κόστους (Ορισμός Συνολικού, Μέσου, Οριακού κόστους και Κόστους Ευκαιρίας).
Βασικά στοιχεία Προσφοράς και Ζήτησης (Καμπύλη και νόμος ζήτησης, καμπύλη και νόμος προσφοράς, ορισμός ελαστικότητας ζήτησης και ορισμός ελαστικότητας προσφοράς).
Προσδιορισμός των τιμών (Ισορροπία προσφοράς και ζήτησης).
Ζήτηση και συμπεριφορά Καταναλωτή (Θεωρία της χρησιμότητας: Οριακή χρησιμότητα και νόμος της φθίνουσας οριακής χρησιμότητας).
Παραγωγή και Επιχειρήσεις (Θεωρία παραγωγής και οριακά προϊόντα, οι επιχειρήσεις ως οργανώσεις).
Μορφές Αγοράς (Βασικά χαρακτηριστικά αγορών Μονοπωλίου, Ολιγοπωλίου και Μονοπωλιακού Ανταγωνισμού).
Μακροοικονομική Θεωρία
Μέτρηση της Αξίας της Οικονομικής δραστηριότητας (Ορισμός Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος: Ονομαστικού και Πραγματικού, Ορισμός Αποπληθωριστή του ΑΕΠ, Ορισμός Δείκτη τιμών Καταναλωτή, ποσοστό ανεργίας).
Εθνικό Εισόδημα (Περιγραφή βασικού οικονομικού κυκλώματος που αποτελείται από επιχείρηση, νοικοκυριό και κράτος. Ισορροπία στην αγορά αγαθών και υπηρεσιών, ισορροπία στην αγορά χρήματος).
Ισορροπία στην αγορά εργασίας (Συνάρτηση παραγωγής, παραγωγικότητα εργασίας, ζήτηση – προσφορά εργασίας, ισορροπία στην αγορά εργασίας).
Χρήμα και Τράπεζες (Έννοια, λειτουργίες, είδη χρήματος. Σκοπός και λειτουργία της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας).
Πληθωρισμός: Ορισμός, είδη πληθωρισμού και οικονομικές επιπτώσεις.
Ανεργία: Ορισμός, είδη ανεργίας, φυσικό ποσοστό ανεργίας, NAIRU, νόμος του Okum και οικονομικές επιπτώσεις.
Οικονομική Μεγέθυνση (Ορισμός και δείκτες μέτρησης, βασικά στοιχεία περιγραφής του υποδείγματος του Solow).
Β. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
Περιγραφική Στατιστική (παρουσίαση στατιστικών δεδομένων, στατιστικά μέτρα).
Επαγωγική Στατιστική (δειγματοληψία, εκτίμηση, έλεγχος υποθέσεων, συσχέτιση−παλινδρόμηση).
Γ. ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
Απογραφή.
Ισολογισμός.
Οι λογαριασμοί του Ε.Γ.Λ.Σ. (οι διακρίσεις κατά μέγεθος, κατά περιεχόμενο και οι κανόνες λειτουργία τους).
Γενικές αρχές διπλογραφικής μεθόδου (ημερολόγιο, γενικό καθολικό, ισοζύγιο λογαριασμών γενικού καθολικού).
Λογιστικές εγγραφές (εγγραφές κατά τη διάρκεια της χρήσης, εγγραφές προσαρμογής).
Πάγια (πρωτοβάθμιοι λογαριασμοί: Oμάδα 1η Ε.Γ.Λ.Σ.) και αποσβέσεις παγίων (μέθοδοι υπολογισμού αποσβέσεων – εγγραφές αποσβέσεων: λογαριασμοί 66 και 85).
Αυτοτέλεια της διαχειριστικής χρήσης − Μεταβατικοί λογαριασμοί (εγγραφές − λογαριασμοί 36 και 56).
Σύνταξη ετήσιων οικονομικών καταστάσεων σύμφωνα με το Ε.Γ.Λ.Σ. (Ισολογισμός, αποτελέσματα εκμετάλλευσης και χρήσης).
Λογιστική εργατικών (εγγραφές αμοιβών και εξόδων προσωπικού − λογαριασμός 60).
Λογιστική ΦΠΑ (εγγραφές − λογαριασμός 54.00)
Λογιστικές εγγραφές σύστασης εταιρειών (Ο.Ε., Ε.Ε., Ε.Π.Ε., Α.Ε.)

ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
1. Η δεύτερη θεματική ενότητα αφορά τα παρακάτω πεδία:

  • ΓΕΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ

Έχει ως σκοπό την αξιολόγηση των βασικών γνώσεων των υποψηφίων για να μπορούν:
α) να επιτελούν το διδακτικό και το οργανωτικό τους έργο, σύμφωνα με:

  • (i) τις γενικές αρχές της διδασκαλίας και
  • (ii) τις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις των μαθημάτων της ειδικότητάς τους.

β) να είναι σε θέση να αντιμετωπίζουν κριτικά τη γνώση.
γ) να αντιμετωπίζουν στην πράξη προβλήματα της καθημερινής σχολικής ζωής.
δ) να βοηθούν τον μαθητή στην προσαρμογή του στο σχολείο και να συμβάλλουν θετικά στην ανάπτυξη της προσωπικότητάς του.
ε) να κατανοούν τον ρόλο του σχολικού θεσμού μέσα στην κοινωνία και την επίδραση που η τελευταία ασκεί σΆ αυτόν.

2. Η εξεταστέα ύλη της δεύτερης θεματικής ενότητας περιλαμβάνει δύο επί μέρους θέματα για όλους τους κλάδους:

  • α) Γενική διδακτική μεθοδολογία και γενικά ψυχοπαιδαγωγικά θέματα που η εξεταστέα ύλη ορίζεται η ίδια για όλους τους κλάδους.
  • β) Ειδική διδακτική του γνωστικού αντικειμένου κατά κλάδο και ειδικότητα.

Ειδικότερα:
Α. Η εξεταστέα ύλη του πρώτου θέματος αφορά τον τρόπο αντιμετώπισης, με μία γενική παιδαγωγική αντίληψη, ζητημάτων αγωγής και μάθησης, καθώς και βασικά γνωστικά στοιχεία ψυχοπαιδαγωγικής (που υπάρχουν σε όλα τα αντίστοιχα ψυχοπαιδαγωγικά βιβλία). Ειδικότερα:


α1. Με τη Γενική διδακτική μεθοδολογία επιδιώκεται να ελεγχθεί αν οι υποψήφιοι κατέχουν βασικές γνώσεις γύρω από τη μεθοδολογία της διδασκαλίας (προγραμματισμός, διεξαγωγή και αξιολόγηση).
α2. Τα γενικά ψυχοπαιδαγωγικά θέματα αναφέρονται:
1) στην πρακτική αντιμετώπιση ποικίλων ζητημάτων της καθημερινής σχολικής ζωής, όπως προβλήματα προσαρμογής και συμπεριφοράς στο σχολείο, προβλήματα μετάβασης από τη μια βαθμίδα στην άλλη, προβλήματα συμπεριφοράς στη σχολική τάξη και το σχολικό χώρο, αμοιβές-ποινές μαθητών, κίνητρα, διαπροσωπικές σχέσεις, επικοινωνία και ψυχολογικό κλίμα στο σχολικό περιβάλλον, σχέσεις μεταξύ μαθητών- εκπαιδευτικών- γονέων, προβλήματασχετικά με την παιδική ή την εφηβική ηλικία (ανάλογα με τη βαθμίδα), απλά μαθησιακά προβλήματα, κρούσματα νεανικής παραβατικότητας στο πλαίσιο του σχολείου, οικογενειακά ή προσωπικά προβλήματα των μαθητών

2) σε γενικά παιδαγωγικά θέματα που αφορούν τη σχέση σχολείου και κοινωνίας, τον ρόλο του εκπαιδευτικού στο σύγχρονο σχολείο, τις επιδράσεις του σχολείου στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του ατόμου, τους εξωσχολικούς παράγοντες
αγωγής και τα βασικά στοιχεία της δομής και λειτουργίας του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος.
Οι υποψήφιοι καλούνται να αναπτύξουν τα ζητούμενα είτε υπό τη μορφή σύντομου δοκιμίου είτε υπό τη μορφή απαντήσεων σε ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών σε συγκεκριμένα διδακτικά και παιδαγωγικά προβλήματα στην τάξη ή στο σχολείο τους.

Β. Με την ειδική διδακτική επιδιώκεται να ελεγχθεί εάν οι υποψήφιοι είναι σε θέση να εφαρμόζουν κατά το σχεδιασμό μιας διδασκαλίας ?επί χάρτου? εναλλακτικές μορφές διδασκαλίας, πέραν της δασκαλοκεντρικής.
Η εξέταση της ειδικής διδακτικής αναφέρεται ειδικότερα σε ζητήματα των αντίστοιχων προς την ειδικότητα των υποψηφίων γνωστικό/ά αντικείμενο/α [γενικοί σκοποί και ειδικοί στόχοι του μαθήματος (με βάση τα ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών και τις Οδηγίες διδασκαλίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου), μέθοδοι, πορεία και μορφές διδασκαλίας, διδακτικές ενέργειες, χρήση εποπτικών και άλλων διδακτικών μέσων, τρόποι και τεχνικές αξιολόγησης των μαθητών].
Στους υποψηφίους μπορεί να δοθεί μία διδακτική δραστηριότητα σχετική με το μάθημα (ή τα μαθήματα) της ειδικότητάς τους και τους ζητείται: να παρουσιάσουν ένα αναλυτικό σχέδιο στο οποίο να εκθέτουν τη μέθοδο και τον τρόπο διδασκαλίας και αξιολόγησής της και να αιτιολογήσουν με βάση τις παιδαγωγικές τους γνώσεις την άποψή τους. Μπορεί ακόμη να τους δίδεται ένα συγκεκριμένο σχέδιο μαθήματος και να τους ζητείται να το σχολιάσουν ή να απαντήσουν σε ερωτήσεις που τυχόν αναφέρονται σΆ αυτό.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΛΑΔΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΩΝ  ΠΕ 09 - ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ atc

 

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ

 

 

 

 

 

 

Οι καθηγητές μας είναι διακεκριμένοι επιστήμονες, με πολυετή διδακτική εμπειρία, πλούσιο συγγραφικό έργο και γνωστοί Πανεπιστημιακοί.

Η ποιότητα των διδασκόντων σε συνδυασμό με τις μεθόδους διδασκαλίας έχουν ως αποτέλεσμα τα υψηλότατα επί σειρά ετών ποσοστά επιτυχίας.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ  ΥΛΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ
Παρέχουμε:
Ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα που εξασφαλίζουν στους υποψηφίους άρτια προετοιμασία και εγγύηση για την επιτυχία τους.

  • μεθοδική προσέγγιση και κατηγοριοποίηση των εξεταζόμενων θεμάτων και τρόπους επίλυσης στα πεδία που χρειάζονται
  • συνοπτικές, πλήρης και εύληπτες σημειώσεις καθώς και σχεδιαγράμματα ύλης
  • ικανοποιητικός αριθμός ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών
  • μοναδικά τεστ κατά τη διάρκεια των μαθημάτων. Αντίστοιχα θέματα προηγούμενων διαγωνισμών (από μεγάλη τράπεζα θεμάτων)
  • τεστ προσομοίωσης
  • Ευέλικτα τμήματα – προσωπική επαφή και υποστήριξη των υποψηφίων από τους καθηγητές.


ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΜΑΣ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΣ!

Όλα τα παραπάνω μας κάνουν να αισιοδοξούμε και να μπορούμε με σιγουριά να εγγυηθούμε την επιτυχία σας.

 


Τελευταία νέα
• ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ (ΑΑΔΕ)

Η προθεσμία υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων συμμετοχής για την 1Γ/2017

αρχίζει στις  3 Ιανουαρίου 2018  ημέρα Τετάρτη  και λήγει στις 18 Ιανουαρίου 2018, ημέρα Πέμπτη  και ώρα 14:00.

• Νέα τμήματα για το Διαγωνισμό της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης

 

 

• Ενάρξεις νέων τμημάτων για την Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών

• Παιδαγωγικά για ΑΣΕΠ Εκπαιδευτικών

O Δρ. Γεώργιος Αραβανής, καθηγητής Πανεπιστημίου διδάσκει στο ATC Παιδαγωγικά για ΑΣΕΠ καθηγητών, δασκάλων, νηπιαγωγών

• ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 2016

 
 
ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ (AΣΟΕΕ)
ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ (EKΠΑ)
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΕΜΠ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΑΠ
ΤΕΙ Πειραιά
ΤΕΙ Αθήνας
ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΑΠΚΥ
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ (ΑΕΝ)
ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
Διαγωνισμός Υπουργείου Οικονομικών
Διαγωνισμός Υπουργείου Εξωτερικών
Διαγωνισμοί Τραπεζών
Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας
Διαγωνισμός Υπουργείου Δικαιοσύνης
Διαγωνισμός Λιμενικού Σώματος
Τεστ Δεξιοτήτων ΑΣΕΠ
Νομικό Συμβούλιο του Κράτους
Διαγωνισμός Ειρηνοδικών
διαγωνισμός Πυροσβεστικού Σώματος
Ξένες Γλώσσες
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
TOEFL
GMAT
GRE
IELTS
TOEIC
Νέα
Προφίλ
Sitemap
Επικοινωνία

Πανεπιστημιακά Φροντιστήρια ATC
Σόλωνος 102
τηλ. 210.3640040
Σόλωνος 102, Τηλ.: 210 3640040, 2103638208
© atc.edu.gr 2007-2009